BACK TO HOME

Où est ma commande?


La façon la plus simple de suivre votre commande est de vous connecter à votre compte ici.

Due to unforeseen circumstances, we are experiencing delays with final delivery in some areas of the United States. Please allow an additional 2 business days from the time of your original estimated arrival date for final delivery.


If you checked out under an account:

1. Connexion to you account.

2. Click "VIEW/TRACK ORDERS" on the "Order History" tile:

3. Once on the next screen, you will see a list of orders places under your account, including the Order Number, purchase date and order status.

  • You can click on the order number to view more information about the order, including shipping address, and order value/payment information.

Guest Checkout:

1. Fill our the "Suivre ma commande" form at the top of our site.

2. Once the form is filled in, click "Track Order" to view your order information, including shipping status/shipping address, order value/payment details, etc.

Remarque : If you checked out as a guest you can track your order as well as start a return just by filling out the "Suivre ma commande" form.


Your Order Information:

Orders are processed once payment has been received and all shipping and billing information has been verified. This process is usually automatic, but under rare circumstances may take up to three business days.

Chaque article commandé nécessite un délai de traitement différent en entrepôt avant l’expédition. Les dates de livraison estimées pour chaque article sont indiquées sur la page de description du produit, juste en dessous de l’image du produit. La date de livraison estimée est basée sur notre expédition à frais fixes et varie en fonction du mode d'expédition choisi à la caisse. Le temps de transport débute seulement quand votre commande quitte notre établissement et il se mesure en jours ouvrables. Les jours ouvrables ne comprennent pas les fins de semaine et les jours fériés.

Once your order ships from our facility, you will receive a shipping confirmation email with your tracking information. If you have your tracking number, please visit Suivi de votre commande pour en savoir plus.


Veuillez nous contacter si vous rencontrez l'un des problèmes suivants :

  • Vous n’avez jamais reçu de courriel de confirmation de commande et vous n’avez pas votre numéro de commande
  • Les renseignements sur votre commande n'ont pas été mis à jour dans votre compte
  • Le date de livraison est passée et vous n'avez pas reçu votre commande